dijous, 21 de setembre del 2017

"Elephant Cave"

Els meus pares em volien fer una sorpresa. Quan em van dir que la sopresa era anar a una cova que es deia  Elephant Cave em vaig  sentir desil.lusionada. Jo pensava que m'havien comprat una motxilla o un elefant de peluix...

Al dia següent vam agafar un cotxe per anar-hi i, quan vam arribar, enlloc d'una cova vam veure elefants, i em va sorprendre.  Jo vaig pensar que potser tenia alguna cosa en comú amb la cova perquè es deia Elephant Cave. I llavors els meus pares em van dir que la sorpresa no era anar a una cova, sinó muntar en elefant. Em vaig alegrar molt!

El meu pare i jo vam muntar cadascú en un elefant a la manera laosiana, que és sense cadira. Com que no ens acabaven d'agradar els noms que tenien els elefants, jo al meu li vaig posar Comilona, perquè no parava de menjar tot el que es trobava. I el meu pare li va posar a la seva elefanta el nom de Bambú perquè només menjava bambú. 

Després vam anar al riu i els que portaven les elefantes (els mahouts) els hi donaven ordres per a què ens tiressin. 

Va ser un dia genial i m'encantaria tornar a muntar en elefant! I encara millor amb la Comilona!

Helena



1 comentari:

  1. Hola Helena!!!! Que bonito lo que escribes,como disfrutas con tantas experiencias, amiga de los animales,ya me gustaría estartambién.un peto molt grand

    ResponElimina