dijous, 15 de març del 2018

Discussions absurdes

Durant tot aquest temps que portem viatjant, les úniques discussions que hem tingut han estat pel menjar. Sortíem de l’hotel, que quasi sempre era molt senzill, caminàvem una estona i jo deia: “Anem a mirar aquell restaurant?”. Miràvem el menú i el trobàvem massa car, i seguíem caminant. El meu pare proposava d’anar a un bar, el miràvem i la mama deia: “Jo en aquest bar no penso menjar! Hi ha escarbats, les cadires són minúscules, les estovalles foradades i està superbrut!”. I jo deia: “Doncs a mi em sembla bé menjar aquí”.  Al cap d’una estona passàvem per davant d’un restaurant tipus McDonalds i la mama deia: “Jo ja no puc més de gana! Menjo aquí!”.  I llavors el meu pare: “Jo no penso menjar una guarrada!”. I em preguntaven si jo volia quedar-m’hi, i jo els deia que tant em feia. I la meva mare deia: “Llavors on anem?”.  Ens enfadàvem i seguíem caminant. La meva mare: ”Anem al primer bar?”.  I el papa: “No vull anar al primer bar per demanar el més barat del menú!”. Així que, al final, tornàvem a l’hotel enfadats i sense haver sopat res. 

Això ens passa perquè estem molt temps viatjant i per tant tenim un baix pressupost.

Helena     

1 comentari:

  1. Cuando vuelvas la yaya te estará esperando con la tortilla de patata que tanto te gusta y tus padres seguro que te compensarán con sus sabrosas recetas.

    ResponElimina